vrijdag 9 januari 2015

Quote of the day

De letters en woorden dansen om mij heen! Wat een heerlijkheid. Gewoon in het alledaagse leven. Verstopt op een billboard. Of tussen de zinnen van een verhaal. En als ik een mooie tekst of bijvoorbeeld een grappig woord tegenkom, dan geeft mij dat inspiratie. Daarom een quote voor deze dag: 'Beauty is in the eye of the beholder'. Het is vrijwel onmogelijk is om schoonheid te vangen in een algemene omschrijving wat mij betreft.  Smaken verschillen nu eenmaal. Wat ik grappig vind is dan ook dat ik soms iets heel lelijk kan vinden wat voor een ander het ultieme voorbeeld van mooi is. Maar soms is het verhaal van iemand erover, voldoende om mij de schoonheid ook te laten zien. Dus is de boodschap van deze quote voor mij om vooral te genieten van de dingen die ik zelf mooi vind, zonder oordeel over de smaken van de ander.
Ik blijf me dus maar omringen met kleine gelukjes die mij inspiratie geven. Gewoon omdat ik ze mooi vind.

{O ja. Let eens op het leuke patroontje op de achtergrond! Ik vond een hele rol met dit retro plakplastic bij de kringloop.  Lucky me. En gecombineerd vormen de quote en het patroontje mijn bijdrage van vandaag aan de #FMSaphotoaday challenge}

Geen opmerkingen:

Een reactie posten