maandag 19 januari 2015

Krukjes

Je zou maar een krukjestik hebben. Ik zeg maar zo: je kunt nooit genoeg krukjes hebben. Ideaal voor zo ongeveer alles. En vooral voor snelle make-over projecten! Een leuk verfje erover, een vrolijk gehaakt hoesje, een lief printje, een stoer stofje...heerlijk!! Mijn huis slibt dus langzaam vol met krukjes. En deze is er een van! Het was oud en der dagen zat, maar met een beetje tijd en een heleboel liefde straalt het weer een hoop blijheid uit.  Leek me een mooi gebaar zo op deze 'blue monday'. O ja. En zodoende heb ik ook inspiratie opgedaan voor weer een ander project waar ik binnenkort een start mee maak. Voor in de caravan....spannend he! Vind ik wel ten minste :-) Ik ben zo benieuwd of dat ooit afkomt. Plannen genoeg, maar zo weinig uren in een dag! Happy monday.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten