donderdag 1 januari 2015

DIY 1/52: Kastje van stoere kisten

Zin in een supersnel DIY project?? Ik bedoel dus echt: Supersnel?? En dan wel met een groots effect? Ik moest van deze kistjes af, of eigenlijk wilde ik een nieuwe functie voor ze zoeken, want eerder dienden ze als een soort van houthok, wat niet werkte, want de grootte van de stukken hout, stond niet in verhouding tot die van de kistjes. Dus overtuigde ik R. van het nut van een andere variant houthok, en behielden we de kistjes. In een nieuwe ruimte en in een nieuw jasje, dat dan wel:
 
Appels uit het kistje, schroevendraaier/boormachine pakken, schroeven zoeken, stapelen.....tot je het hoog genoeg vindt, schroeven maar!!! Wielen eronder (of erop als je eens origineel wilt zijn!) en done!! Ik vind het leuk en mijn tijdschriftjes ook :-)





 
DO IT YOURSELF:
Nodig:
3 kistjes
4 wielen
schroeven
boortol / schroevendraaier
 
Schroef aan de onderkant van de binnenkant van de kistjes op de vier hoeken het kistje vast aan onderliggend kistje. Boor zo nodig even gaatjes voor. (Let op: zorg ervoor dat de schroeven lang genoeg zijn om de twee kistjes te bevestigen!) Doe dit ook voor het bovenste kistje. Leg tot slot het kastje plat op de grond zodat je er goed bij kunt om de wielen te bevestigen. Ik heb gekozen voor grote wielen omdat ik dat mooi vond passen bij het stoere eindproduct. Bevestig de 4 wielen iets van de hoeken van het kistje. Zet het kastje weer rechtop en klaar!!
 
En wat vind je van het eindresultaat?
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten