maandag 12 januari 2015

Ode aan het haken

Wonderlijk genoeg ben ik helemaal meegenomen met de haakhype van de afgelopen tijd. Ik heb jaren geleden al eens een poging gedaan om te leren haken, maar na de zoveelste mislukking besloot ik dat ik het nooit zou leren. Zoiets als schoenmaker blijf bij je leest. En dus kroop ik destijds ietwat weemoedig weer achter de naaimachine...want dat kon ik wel. Maar toen ik een goed jaar geleden alsnog een poging deed had ik meteen de smaak te pakken. Nog dezelfde dag had ik een kruk hoesje gehaakt :-) En nu haak ik heerlijk wat ik maar wil. En daarom deze post. Om je de heerlijkheid aan kleuren te laten zien waar ik nu mijn nieuwe project uit kan gaan kiezen! Gewoon een klein beetje plaatselijke schoonheid in deze vreemde wereld. Ik kan daar intens van genieten.

D:\Userdata\Eigenaar\Downloads\pinterest-9b29d.html
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten