maandag 5 januari 2015

En toen was het maandag

En op maandag werd het gewone leventje weer opgepakt.  Ieder trouw zijns weegs richting school of werk. En zodoende voegde ook ik me tussen de mensen. En ondertussen maakte ik nog een fotootje.  Van een projectje met de titel: Forever...Een heerlijk haaksel van eigen hand.  Maar omdat ik er eerlijk gezegd niet het type voor ben een deken in een paar weken af te ronden heb ik een alternatief bedacht....granny squares! Elk vierkantje wat af is mag me een plezier doen: ik stop ze in een glazen pot en zo heb ik er nu alvast lol van :-). En als het af is zelfs nog warmte...

Vandaag een fotootje voor #FMSaphotoaday #day5 #square. 
En voor meer foto's uit de challenge kun je me vinden op instagram: #dekleurvangeluk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten