woensdag 11 februari 2015

Servies, maar dan anders

Een hele tijd ben ik al op zoek naar de juiste combinatie van servies. Waarvoor? In eerste instantie wilde ik een toffe etagère maken.  Maar goed ik was nog niet tevreden over de combinatie van bordjes en kopjes. Vooral mooie bordjes trof ik even niet aan. Dus bedacht ik een lamp van al dat mooie porcelein. Maar ook daarvoor was mijn verzameling ontoereikend. Gewoon blijven zoeken dan vind ik het vanzelf bedacht ik. En ja hoor, zo ging het ook. Alleen net een beetje anders dan bedacht. In plaats van mijn verzameling compleet te krijgen trof ik een kant-en-klaar exemplaar bij een kringloopwinkel in de buurt. Scheelt een hoop gebroken moois. En nu moest ik alleen nog een kapje regelen, en dat was snel genoeg voor elkaar. Nu genieten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten